Asiakaskokemuksen strateginen johtaminen -verkkokurssi

Asiakaskokemus läpileikkaa koko organisaation tekemisen ja rakentuu asiakkaan ja organisaation välisesssä vuorovaikutuksessa eli kohtaamispisteissä. Asiakaskokemus on aina asiakkaan subjektiivinen kokemus, mutta asioita, jotka vaikuttavat kokemuksen syntymiseen voi ja pitää johtaa. Asiakaskokemus syntyy joka tapauksessa, johdettiinpa asiakaskokemusta tietoisesti tai ei.

Asiakaskeskeisyys on liiketoiminnallinen lähestymistapa, missä asiakas laitetaan kaiken tekemisen keskiöön ja järjestetään oma toiminta asiakaskokemuksen ympärille. Kasvua, kustannussäästöjä ja kilpailuetua on mahdollista saavuttaa juuri asiakaskokemuksen avulla. Valmennus tarjoaa sinulle ajattelun ja työkalut asiakaskeskeisen kulttuurin rakentamiseen sekä liiketoimintahyötyjen saavuttamiseen. Jos strategiassa on määritelty asiakkaaseen liittyvä fokusalue, tämä valmennus auttaa viemään strategian käytäntöön.

Asiakaskokemuksen strateginen johtaminen-verkkokursilla opit:

  • Mitä asiakaskokemus on ja ei ole?

  • Mistä arvonluonnista on kyse ja kenelle luotte arvoa?

  • Miten saada liiketoiminnallista hyötyä asiakaskeskeisyydestä ja asiakaskokemuksesta?

  • Miten kääntää katse asiakkaaseen ja hallita asiakaspolkuja läpi organisaation

  • Mistä kerätä ja miten hyödyntää asiakasymmärrystä läpi organisaation?

  • Miten määritellä asiakaskokemuksen tavoitteita ja mittareita?

  • Miten organisoitua asiakaskokemuksen ympärille ja toimia yli organisaatiorajojen?

Kenelle koulutus on tarkoitettu?

  • Koulutus on tarkoitettu johdolle ja asiakaskokemuksesta vastaaville tahoille sekä asiantuntijoille, jotka ovat vastuussa käytännön asiakaskokemukseen vaikuttavista toimista

  • Kaikille, jotka haluavat ymmärtää asiakaskokemusta kokonaisvaltaisemmin

Kurssi kuulostaa kiinnostavalta, haluan lisätietoja!

Klikkaamalla “Kyllä, haluan lisätietoja kurssista” annat Change Makers’ Society Oy:lle luvan henkilötietojesi tallentamiseen ja käsittelyyn, jotta voimme lähettää sinulle valmennuksiin liittyvää sisältöä.

Pyydä tarjous valmennuksesta organisaatiollesi

Valmennusta voidaan yhdessä räätälöidä omalle tiimillesi ja organisaatiollesi sopivaksi. Valmennus voidaan pitää etänä tai lähivalmennuksena. Pyydä tarjous valmennuksesta.

Tyytyväisyystakuu

Uskomme tähän kurssiin niin paljon, että annamme sinulle 100% tyytyväisyystakuun: Jos jostain syystä et pidä kurssista, voit perua kurssin 14 vuorokauden ajan kurssin aloituksesta ja saat 100% kurssimaksusta takaisin.

Asiakaskokemus syntyy joka tapauksessa, johdettiinpa sitä yrityksessä tietoisesti tai ei. Kasvu, kustannussäästöt sekä kilpailuetu syntyvät keskittymällä asiakaskokemukseen. Asiakaskokemus on aina holistinen ja läpileikkaa koko organisaation. Opi johtamaan asiakaskokemusta strategisesti läpi organisaation.