Change Maker Academy

Tulevaisuuskestävää, vastuullista liiketoiminnan kehittämistä ja johtamista

Olemme paketoineet vuosikymmenien kokemuksemme ja näkemyksemme verkkovalmennusten, itseopiskelumateriaalien ja työpajojen muotoon. Teemme myös räätälöityjä valmennuksia, alustuksia ja työpajoja. Mikäli valikoimasta ei löydy juuri tarpeisiinne sopivaa teemaa, ota rohkeasti yhteyttä.

Muuta maailmaa, liity Change Maker Academyyn.

Ahdistaako muutos?

Digiaika vaatii jatkuvaa kehittymistä niin yksilö- kuin organisaatiotasolla. Silti moni tuskailee muutoksen keskellä omien kykyjen ja osaamisen kehittämisessä samalla ajaen organisaatiota eteenpäin. Aikana jolloin jatkuva kehittäminen ja innovointi on välttämättömyys, on olennaista kehittää omia taitoja organisaatioita niin, että selviytymisen sijaan tavoitellaan kukoistusta.

Näin kasvatamme muutoksentekijöitä

Tiimin tulevaisuustietoisuus -analyysi

Kuinka tulevaisuustietoinen hallitus, johtoryhmä tai tuotekehitystiiminne on? Testatkaa kykynne ymmärtää, ennakoida ja valmistautua tulevaisuuteen!

Strategia käytäntönä

Mitä strategia oikein on ja miten strategiaprosessi fasilitoidaan alusta loppuun sidosryhmiä osallistaen?

Strategian toteutus OKR-mallilla

OKR eli Objective and Key Results mallia käytetään apuna strategian toteutuksessa tavoitteiden ja avaintulosten kautta. Mallissa yhdistyy niin tavoitteet, mittaaminen kuin tehtävät, joilla strategian toteutuminen varmistetaan.

Ketterä johtaminen

Mistä ketterässä johtamisessa on kyse ja miten ketteryys johtamisessa tukee yrityksen valmiuksia reagoida nopeasti muuttuvaan maailmaan?

Future Proof Leader

Johtamisen sijaan organisaatioihin tarvitaan lisää johtajuutta, joka ei perustu asemaan. Johtajuus ei perustu positioon hierarkiassa, aiempiin saavutuksiin tai statukseen, vaan johtajuus on enemmänkin ajattelutapa, asenne, käyttäytymistä ja toimintaa. Johtajuutta voi osoittaa ja toteuttaa roolista ja asemasta riippumatta.

Asiakaskokemuksen strateginen johtaminen

Tässä valmennuksessa opit, miten muutat yrityksen toiminnan asiakaskeskeiseksi läpi organisaation ja miten asiakaskokemuksesta voi saada kasvua, kustannussäästöjä ja kilpailuetua.

Työpajat

Fasilitoimme työpajoja esimerkiksi alla olevista aiheista ja myös organisaationne tarpeisiin räätälöitynä.

  • Tulevaisuustyöpaja

  • Digiajan strategia

  • Datalla johtaminen

  • Tekoälyn hyödyntäminen aitoihin liiketoiminnan ongelmiin ja tarpeisiin

Pyydä tarjous valmennuksesta organisaatiollesi

Valmennusta voidaan yhdessä räätälöidä omalle tiimillesi ja organisaatiollesi sopivaksi. Valmennus voidaan pitää etänä tai lähivalmennuksena. Pyydä tarjous valmennuksesta.

Aloita oppiminen: inspiroidu, osallistu, muutu - askel kerrallaan.